Testimonial
Styrk jeres brand og troværdighed med testimonial-udtalelser fra jer eller jeres kunder.
Case af en:
Testimonial-video
Als Udlejning
Interview til testimonial-video fra samarbejdspartnere
Als Udlejning afholder årligt et legeland i samarbejde med idrætshaller og foreninger. Her var opgaven, at producere nogle testimonial-sekvenser af deres samarbejdspartnere, som i filmen fortælle omkring samarbejdet og fordelene herved.
For at en få et bredt spektrum af udtalelser blev flere samarbejdspartnere interviewet. Det har fordelen, at Als Udlejning får en nuanceret video med forskellige fokuspunkter i de forskellige interviews.
Professionel interview-setup
udarbejdelse af interview-spørgsmål
Lys og lydopsætning
undertekster
Book et GRATIS kreativt møde!
Book et helt uforpligtende kreativt møde med os, hvor vi sammen finder den helt rette løsning til jeres virksomhed ud fra jeres brand, online-præsens og kundekredse.
Hvad er en Testimonial-video?
En testimonial-video baserer på en eller flere interview af enten medarbejdere fra jeres virksomhed eller jeres kunder. Her har man mulighed for at fortælle om fordelene ved ens produkt eller service og kunderne kan fortælle om deres oplevelse heraf.
En testimonial-film er med til styrke jeres brand og troværdighed, når en kunden fortæller om deres gode oplevelse. Som udgangspunkt hjælper vi jer altid med at få udarbejdet målrettede spørgsmål og emner, som fremhæver jeres salgsargumenter.
For os er det utrolig vigtigt, at vi ikke kun producerer en visuel flot video, men kreativt formår at seerne interagerer med filmen på sociale medier. Sammen med jer laver vi en slagplan for både indhold og udførelse i samarbejde med jer.
Videoprocessen
Bliv klogere på, hvor enkelt det egentligt er, at få produceret en videoproduktion med de 5 korte trin her. Alt efter projektspecifikationer og indhold tager en produktion oftest 1-2 uger, hvor vi sammen med jer både udarbejder et storyboard, for at samle alle ideer og vigtige aspekter, laver spørgsmål til interview sammen med jer og redigerer filmen færdig.
.1
idegenerering og fastlæggelse af fokus og formål.
.2
Udarbejdelse af storyboard og interview-spørgsmål.
.3
videooptagelser hos jer efter jeres ønskedag.
.4
post produktion og redigering af materialet.
.5
korrekturmøde og tilrettelse af film.
Herefter aflevering.
Hos os får du altid det hele med
Det kan ofte være en jungle at finde frem til, hvilke services de enkelte videobureauer tilbyder og inkluderer i deres videopakker. Vi har gjordt det nemt og overskueligt for dig, da vi altid inkluderer alle vores services i alle vores videoproduktioner. Se et udsnit at vores services forneden.
Priseksempler
En god video er svær at prissætte. Vi skræddersyer alle vores projekter til netop vores kunders behov og ønsker. Se 3 af vores populære cases forneden, for at få en indikation af prislejet for det enkelte projekt og de dertilhørende services og specifikationer.
Kort produktion
Fra 6.500
Eks. moms
mellem produktion
Fra 11.500
Eks. moms
Stor produktion
Fra 15.500
Eks. moms
Videoformater
Og hvorfor er det lige vigtigt for netop din profilfilm og onlineeksponering?
Når du skal have lavet en video, så er det vigtigt at tænke over, hvor filmen skal bruges. Platformen er nemlig altafgørende for, hvilket format der skal bruges. Det ville være rigtig ærgerligt at få lavet en rigtig lækker video, hvis det viser sig at filmen eksempelvis er for lang til sociale medier eller har den forkerte størrelse undertekster. På eksempelvis Instagram eller Facebook stories er det optimalt at have en film som er i et højkantformat på 9:16, så videoen fylder hele skærmen. Hjemmesider derimod kan bedre håndtere 16:9 formater og instragram-opslag ser bedst ud i 1:1 format.
På sociale medier anbefaler vi typisk at videomateriale ikke skal have en spillelængde på mere end 45-60 sekunder. Annoncer derimod må ikke være længere end 20 sekunder. Men hvis du derimod ønsker en video til jeres linked-IN side eller hjemmeside, gør det eksempelvis ikke så meget, hvis denne er 1-2 minutter. Vi tilpasser generelt altid alle film til så mange platforme, som der er behov for, så du kan bruge din video flere steder samtidigt.
Bærbar Computer
Bredbillede 16:9-format
Mobiltelefon
Højformat 1:1 og 9:16-format
Tablet
Mellemstørrelse 4:3-format
Stationær Computer
Bredbillede 16:9-format